Får jag lov att vara glad?

Its a beautiful morning!

Det är en underbart vacker morgon, och jag har just insett att  det endast är jag som kan bestämma vad som är omöjligt och inte, att det är jag själv som sätter gränserna för vad som är möjligt och inte.

Folk säger att det är omöligt att flyga som människa, om du skulle påstå att det stämmer så är jag nog ingen människa, eftersom att några gånger när jag var mindre så lyckades jag flyga. Och det var en så häftig känsla. När jag lyckades tänka mig upp och sedan kändes det som att jag hade vingar. Och jag flög ovan mark, det kändes så lätt, inte som att gå på mina ben. Utan ansträning tog jag mig framåt, och åt vilket håll jag än ville, fast som jag minns det så flög jag endast framåt, jag visste inte riktigt hur jag skulle styra liksom.

Att dessa gånger inträffade när jag låg i sängen och blundade fast det tycker inte jag spelar någon roll, för jag vet hur det känns att flyga!

”Du är fortfarande ung och fri passa på medan du kan” får jag ibland höra, då vill jag säga, DU LEVER PASSA PÅ ATT GÖRA DET DU VILL!

Sambon sa till mig att jag skulle bestämma mig hur jag ville ha det, och nu tror jag att jag gjort det! =) Känslan, lycka, glädje, euphorie, det går inte riktigt att förklara, hoppas att du som läser detta förstår i alla fall!

_____________________________________________________________

Detta inlägg vart skrivet igår morse efter att solen gått upp, men jag hade mycket andra tankar i mitt huvud just då och tillät inte mig själv att publicera detta då, för det kändes som så, ”får jag verkligen må såhär bra just nu?”

Idag tillåter jag mig att må så bra! =)

Om Anna

I LIVE, everyday of my life!
Detta inlägg publicerades i DreamsComeTrue, Positiv energi. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar